iorna Skrevet 5. mars 2019 Share Skrevet 5. mars 2019 Jeg har i noen tid savnet VIPROOM som jeg/vi var ofte. Jeg mener det var noe snakk her om et nytt sted, men har glemt hva dette var. Er det noen som vet om det finnes en ny klubb hvor jeg kan møte likesinnede og par/menn å leke med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HyggeligBull Skrevet 28. mars 2019 Share Skrevet 28. mars 2019 http://clubfantasy.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 29. mars 2019 Forfatter Share Skrevet 29. mars 2019 Er det noen som har vært på club fantasy og har noen erfaringer å dele med oss? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest BuskerudBull33 Skrevet 29. mars 2019 Share Skrevet 29. mars 2019 Åpner ikke før helgen 11/12 April Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest FarmQueen Skrevet 7. juni 2019 Share Skrevet 7. juni 2019 Nå som Club Fantasy har vært åpen noen mndr - noen som har vært der og har lyst å fortelle litt fra besøkene? Hvordan er alderssammensettingen, hvor mange ca er der pr kveld etc? Hvordan er stemningen? Er det noen som bare er der og ikke har sex? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.