larsq Skrevet 19. februar 2019 Share Skrevet 19. februar 2019 Vet at det finnes eldre tråder om dette, men... Etter at Tre brødre stengte så har jeg ikke hørt om steder hvor folk går ut hvor man kan komme i prat med andre som kjenner til dette denne siden handler om ;-) Jge syntes altlid det var spennende å ta med madammen dit og se henne bli "sjekka" opp av andre eller lurte fælt på hvorfor hun hadde på seg ankelsmykke. Finnes det noen steder i Oslo nå hvor flere i "miljøet" går ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir79 Skrevet 19. februar 2019 Share Skrevet 19. februar 2019 Da skal jeg prøve begge steder neste gang jeg er ute, og selvsagt se etter ankelkjedet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest uerfaren-gift69 Skrevet 19. februar 2019 Share Skrevet 19. februar 2019 Jeg ønsker også det same som deg Larsq. Håper at du skal finne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakerman Skrevet 19. februar 2019 Share Skrevet 19. februar 2019 Mener at Underbar på Aker Brygge har vært nevnt som et mulig sted av noen her inne (?) Altså i forbindelse at Tre Brødre er/ble lagt ned. Mulig den må testes ut ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIGT90 Skrevet 21. februar 2019 Share Skrevet 21. februar 2019 hei er det noen a folka som er med prøve ut noen a barene idag? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
akalive Skrevet 4. juni 2019 Share Skrevet 4. juni 2019 Om du er der på fredag så mulig jeg kommer til å se etter deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsq Skrevet 5. juni 2019 Forfatter Share Skrevet 5. juni 2019 Var på underbar forrige helg, truseløs kjæreste og klar for mye, men ikke mye å hente der dessverre. Enten så er det vi som ikke helt er typene eller omvendt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosqus Skrevet 27. juli 2019 Share Skrevet 27. juli 2019 Så, Scotsman, Underbar, Skyggesiden og Sir Winston er stedene å gå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Claus Skrevet 1. februar 2020 Share Skrevet 1. februar 2020 Hei, gammel tråd, men i januar 2020, hvor er stedet nå. Jeg og kone planlegger å dra på et sted, en klubb, og teste ut det å være med noen i en erotisk setting, for så se om vi kan ha med en ekstra eller et par... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cuck med thai Skrevet 23. mars 2023 Share Skrevet 23. mars 2023 før var det ye thai jenter alltid på under bruaa på grønland Rak thai. noen nytt sted nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.