Bakerman Skrevet 17. februar 2019 Share Skrevet 17. februar 2019 Hei Noen som får CometChat appen til å fungere på iPhone? Jeg legger inn https://cuckold.no men ingenting skjer når jeg trykker på Log in...(ingen felt for brukernavn/passord dukker opp). PS: Jeg har også prøvd diverse varianter av adressen (uten HTTPS osv) uten hell. Appen er oppgradert til siste utgave, men jeg mener at problemet har vært siden i fjor en gang. Noen forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Krydderpar Skrevet 24. februar 2019 Share Skrevet 24. februar 2019 Samme her, fungerer ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lika Skrevet 24. februar 2019 Share Skrevet 24. februar 2019 Sliter med det samme, men på Android. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakerman Skrevet 26. februar 2019 Forfatter Share Skrevet 26. februar 2019 Bump ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Webmaster Skrevet 7. mai 2019 Share Skrevet 7. mai 2019 (endret) Kan du forsøke å logge inn i appen uten å spesifisere protokoll? Altså, kun cuckold.no, eventuelt http://www.cuckold.no. Edit: Jeg kan se at du er pålogget chaten via mobil. Er det greit å tro at du har klart å logge inn? Endret 7. mai 2019 av Cuckold.no_Utvikler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirtyd Skrevet 7. mai 2019 Share Skrevet 7. mai 2019 Fungerer fortsatt ikke, også uten spesifisert protokoll. iPhone. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Webmaster Skrevet 7. mai 2019 Share Skrevet 7. mai 2019 Vi skal undersøke og vil svare i denne tråden når problemet er fikset. Hvis dere har mer informasjon, som feks versjonnummer til IOS kan dette sendes på pm til meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.