OSLOBBC Skrevet 2. februar 2019 Share Skrevet 2. februar 2019 Hei Jeg ønsker gjerne å komme i kontakt med en jente/dame eller en HW, for deilig kos og hygge i Oslo. Jeg er trent, erfaren og velutstyrt (litt dominant) bull. Som er oppgående og hyggelig man, med jobb og et privat liv. Jeg søker kunn PAR og KVINNER som er seriøse og som er intressert i treff. Jeg er åpen både for trekant, cockhold, låne HW, og mye mer. Er du en ekte QOS er det mulighet du får flere BBC på deg. Ikke vær redd å ta kontakt MVH jack Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuckMyGirl Skrevet 4. februar 2019 Share Skrevet 4. februar 2019 dette hørest ut so men drømmedate for min dame. BBC Squad :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cuckold2009 Skrevet 27. mars 2019 Share Skrevet 27. mars 2019 Hei Leste nettopp din annonse. Vi er interessert i treff. Du kan nå oss på [email protected] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.