Gå til innhold

Erfaren, sympatisk bull søker hotwife


Gjest Marasti

Anbefalte innlegg

Gjest Marasti

Erfaren, sympatisk bull søker hotwife for treff i Oslo-området. Jeg er samboer med en kvinne som deler mine interesser, vi gir hverandre frihet til å treffe andre, og vi er åpne og ærlige med hverandre. Jeg har erfaring i rollen som Bull/elsker, og vet hvor viktig det er å respektere både Hotwife's og Cuckold/Stag's grenser. Min rolle er ikke å splitte, komme imellom eller ødelegge forholdet, men å tilføre spenning, bekreftelser og seksuell og mental tilfredsstillelse på en måte som forhåpentligvis styrker deres forhold.

 

Hvem er jeg? En mann på 57 år, altså moden og trygg, men også med mye erfaring. Jeg har vært i dette miljøet i 10 år nå, og skjønner godt hva som ønskes og forventes av meg. Hva ønsker jeg å få ut av dette? Jeg ønsker meg ikke bare sex, men også å kjenne at jeg er ønsket, likt og blir satt pris på. Både i forhold til det jeg gir, og den jeg er. Og det er selvfølgelig gjensidig! Utseendemessig er jeg vel nokså normalt kjekk, ikke sylslank men holder meg vel innenfor "grensa" for hva som er normalt. Utstyrsmessig kommer jeg ikke til å skuffe, hvis det er viktig.

 

Hvis du eller dere tenker at dette kan være noe, så send en melding. Jeg og samboeren har felles profil her inne, men vi skjønner jo hvilke meldinger som er ment for hvem, og svarer deretter. Skulle det blir aktuelt med et kjemitreff, så har vi begge selvfølgelig mulighet til å avslutte der og da hvis en eller begge parter kjenner at det ikke er noe å gå videre med. Så hva har vi å tape? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...