Gjest Dronningen befaler Skrevet 6. januar 2019 Share Skrevet 6. januar 2019 Du er en kjekk, seriøs, velutstyrt, dannet og høyst oppegående mann som bor i Oslo. Vi er et godt etablert ektepar som søker deg som kan tilfredsstille henne (38). Ønsker kun seriøse henvendelser fra menn som faktisk tilfredsstiller kravene beskrevet over her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Dronningen befaler Skrevet 7. januar 2019 Share Skrevet 7. januar 2019 Og du må ha egnet treffsted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIGT90 Skrevet 13. januar 2019 Share Skrevet 13. januar 2019 hei stiller gjerne opp lest krava.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir79 Skrevet 21. januar 2019 Share Skrevet 21. januar 2019 Hei Ny på denne siden, men ikke ny på Cucold. Se profilen min, så tar vi det derfra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir79 Skrevet 23. januar 2019 Share Skrevet 23. januar 2019 Og jeg har treffsted Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deanwh Skrevet 30. januar 2019 Share Skrevet 30. januar 2019 Kontakt meg:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Dronningen befaler Skrevet 7. juli 2019 Share Skrevet 7. juli 2019 Denne annonsen førte ikke til noe, så jeg dytter litt på den. Mulig det er noen her inne som kan lese hva og hvor vi søker og som oppfyller kravene nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
himan2112 Skrevet 13. juli 2019 Share Skrevet 13. juli 2019 Here in your service...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.