Januzmaan Skrevet 4. januar 2019 Share Skrevet 4. januar 2019 (endret) Hei. Er tilgjengelig på hotell i Stavanger neste helg. Ønsker treff med hotwife. Hvis dette kunne være interessant ta kontakt i innboks, så kan vi eventuelt utveksle litt før treff:) Jeg er en mann på 28år, altså i min beste alder:) håper på positiv respons. Endret 10. januar 2019 av Admin Flyttet til rett fora! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Januzmaan Skrevet 9. januar 2019 Forfatter Share Skrevet 9. januar 2019 Tiden går.... Er det ingen hotwife i Stavanger, som kunne tenke og møtes over en drink eller lignende til helgen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest fridafrida Skrevet 9. januar 2019 Share Skrevet 9. januar 2019 Nå svarer jeg bare generelt, er ikke på utkikk etter hotelltreff selv, men synes at det gir et bedre inntrykk når man har litt mer info om seg selv i profilen. Så ville jeg og lagt innlegget under kontaktannonser, er helst der man følger med om man er på utkikk etter noe;) Lykke til! Hilsen Frida:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Webmaster Skrevet 10. januar 2019 Share Skrevet 10. januar 2019 Tråden er flyttet over til kontaktannonser! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.