Gå til innhold

Hotwife 42 søker elsker(e)


wifey

Anbefalte innlegg

Vi har startet 2019 med et ønske om at konen skal få seg en (eller flere) elsker(e). Vi er et hotwife & stag par hvor mannen ikke er underdanig, men tenner på å se sin kone bli tilfredsstilt av andre. Hun er en norsk dame på 42 år, slank, ca 1,70m høy og blond. Kresen i forhold til menn som må kunne tilby noe både for kropp og sinn. Aldersmessig tenker vi mellom 25 og 45, og du bør holde deg i grei fysisk form og gjerne være litt over gjennomsnittlig utstyrt.

 

Vi har egen plass hvor det er mulig med treff, sør i Oslo. De første treffene vil skje med mannen tilstede, men det vil senere kunne bli mulig å treffe henne alene.

 

Hvis du velger å svare på annonsen vil vi sette pris på om du kan fortelle litt om deg selv og hvilken erfaring du har med denne type treff. Hva kan du tilby henne, og hvordan vil du gå fram for å forføre henne?

 

Vi venter spent på svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei. Godt utgangspunkt:-) Jeg har jo skrevet litt i profilen min. Jeg er en mann på 40, og bor i Osloområdet. Høy utdanning, og god jobb. Jeg ser bra ut, og får sjekket på byen. Er veldig real, selv om dette kan fremstå som litt cocky.

 

Jeg har erfaring med både cucold og gangbang, men det er en stund siden. Min erfaring for at dette skal bli vellykket er at man opptrer med respekt for hverandre. Dere må være trygge på meg, og jeg på dere. Det må også være seksuell kjemi der.

 

Jeg kan tilby en sprek mann. Liker å trene og se trent ut. Jeg er renslig. Godt utstyrt. Leken. Tillitskapende. Utforskende. Og en gentleman.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hi,

 

I am Bull from Croatia 39yrs old,with a lot experience with couples,I am new in Norway and looking form some new friends here.

We can make each another happy.I like be gentlemen with lady ,make him amazing and be for them when they want to.

She can expect a true lover who will fulfill her and all her wishes in bed.

My treatment of her will be like the queen.

I except your contact

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...