Gå til innhold

Mann søker par/damer

nordlig

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann som søker en dame eller par for treff - gjerne gjentagende. Jeg er 55 år, men blir som oftest antatt å være ca 10 år yngre. Jeg trener for å holde formen, men er ingen Rambo. Jeg er diskret og seriøs og vet å holde både munn og avtaler. Dere finner meg i Nordens Paris (Tromsø). Jeg reiser mye i Nord-Norge og til Oslo.

Jeg har erfaring med trekant med par og cuckold-settinger. Det siste både som tilskuer og den som tar fruen mens mannen venter på tur eller bare ser. Jeg elsker creampie i slike settinger.

Jeg håper på å finne noen jeg kan treffe regelmessig. Damen jeg søker må gjerne være interessert i cuckold. Dere er i alderen 28-55 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hei

vi er et par i Lofoten... vi lever i et FLR forhold der det eh min Mistress som bestemmer det meste... jeg er 100% sissy hjemme.. Hun er høy lys og vakker... 32 år.. jeg er 48 og underdanig... jeg har sluttet å bruke herre undertøy kunn sexy dame.. får kunn slikke.. så nu treng Mistress noe mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...