Gå til innhold

Elsker/ lekevenn(er) søkes i Haugesund området.

Gjest Queen a

Anbefalte innlegg

Søker hovedsaklig etter en fast mannlig elsker/ evt 2 kompiser el et par som er trygge på hverandre (da må damen i paret like bilek for jeg er ingen wing girl). Du er gjerne singel (ikke must) og MÅ ha eget treffsted for lek, og det du har mellom beina er gjerne over snitt (kondom er must). Du/ dere tar godt vare på kropp og sjel, alder mellom ca. 28-46. Holder til i området Haugesund/ Karmøy/ Tysvær/ Vindafjord/ Sveio/ Stord/ Bokn. Om du er tilreisene og er her jevnlig er det også en mulighet. Ha evne til den gode samtalen, kunnskapsrik og har gode sosiale antenner. Tilgjengelighet, diskresjon, tenning og tid er et must.

Jeg er en sensuell og leken dame som har frie tøyler i ekteskapet mitt (åpent forhold). Du er Gentelemann som har tid og mulighet til å møtes. Jeg liker menn som tar vare på seg selv og ser bra ut, har gjerne en atletisk kropp og litt høyde.

Du er leken, liker å ta godt for deg en dame, kle av henne, forføre henne....ta kontrollen. Jeg leker alltid alene, og liker å leke lenge og nyter det.

NB! Les profilen min godt...... da jeg er noe kresen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...