elzoboka Skrevet 5. august 2011 Share Skrevet 5. august 2011 (endret) Hei, jeg er ren, frisk og sterk ung stor svart cuck gutt fra Kamerun, er jeg her for å møte en eneste hvit norvegian dame som trenger mye satsifaction, en dame som ønsker hennes fitte å bli knullet og renset opp hele tiden, jeg jeg søker også en mistresse som vil liker å vurdere meg som hennes seksuelle slavisk, jeg klar til å gi deg alt det beste du trenger og ønsker. alder og fysisk utseende spiller ingen rolle for meg, bare være en enkel og ansvarlig kvinne . kontakt via Moderator: Fjernet epostadresse ift forumets regler. Endret 6. august 2011 av Norwegianhubby 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goblack Skrevet 21. oktober 2011 Share Skrevet 21. oktober 2011 Hi there, how can we get in contact. My girlfriend really neeeeeeeed your big eqipment. Oslo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.