Newbees Skrevet 2. november 2018 Share Skrevet 2. november 2018 Søker deg som er: Seriøs, renslig, snill, mobil og kan komme på kort varsel. Du er også helst under 45 år. Du må bo på Østlandet. Vi krever kondom og kyssing er mellom meg og partner. Høres det kos ut? Ta kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bull Skrevet 3. november 2018 Share Skrevet 3. november 2018 Hei dere. Liker det dere skriver, og det skulle bare mangle. Er helt ny her, har vært en del på nakenprat. Ikke fått lagt så mye inn her enda, men det kommer. Er seriøs, meget renslig, hyggelig og liker å ha det moro. Har erfaring fra cockoldsetting og elsker det. Man er avhengig av kjemi og respekt for hverandre. Vært med ett par i 3 år, men nå flyttet de utenlands. Vært spennende å blitt bedre kjent. Mvh Roy . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bull6treff Skrevet 8. november 2018 Share Skrevet 8. november 2018 Hei Hvor bor dere da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guynextdoor Skrevet 11. november 2018 Share Skrevet 11. november 2018 passer bra til min profil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guynextdoor Skrevet 11. november 2018 Share Skrevet 11. november 2018 deilig. Treffer dere gjerne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WifeLover Skrevet 20. november 2018 Share Skrevet 20. november 2018 (endret) Hei dere, seriøs og kjekk mann her fra Oslo. 187 cm, 85 kg, sporty og leken. Min snap: (Snap adr fjernet) Håper å bli kjent med dere! Klem Fredrik Endret 20. november 2018 av Admin Snap adr fjernet, ref forumets regler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.