rogajern Skrevet 1. september 2018 Share Skrevet 1. september 2018 Mann søker par eller hotwife. Tenner veldigt på dette . Har forsøkt flere ganger hvor jeg har vert cucken. Men jeg er ikke for ydmykelses delen. Det å ta tilbake er veldigt opphissende. Liker også godt dirtytalk. Vil gjerne prøve det mottsate og selv være bullen. Med eller uten mannen tilstede. Er du en hyggelig dame som liker og prate frekt så vil det ver skikkeligt opphisende. Hvem jeg er.. bosatt i stavanger, er fra barnsben litt lenger nord for fjorden eg er snart 50 men eg holde meg godt. Å ser godt ut. Eg kler meg etter annledning. Har god jobb og flere innteresser. Er sterilisert. Eg Er ikje bifil men eg får heller ikje angst om eg har nær kontakt med ein mann. For meg er respekten og diskresjon svert viktig. Eg jobbe offshore så frekke tlf på lugaren ville også ver veldigt opphissende. Eg er ca 180 høg. Og hopper mellom +/- ,90 kg som eg bere godt. Mørkt kraftigt hår. Eg tar ikke sjegget kvar dag, men eg tar det når det er naturlig. Savne å leva ut og snakka om fantasiene og tankane mine. Ein sitte ikje i kaffesjappa og snakker om sånt så detta. Svar meg trykt så håpa eg å høra fra dokke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kåt Skrevet 4. september 2018 Share Skrevet 4. september 2018 hei Det er mulig at ikke vi ser hele profilen deres, da vi ikke gidder å bruke tid her i dette dårlige forumet. (vi har andre plasser). Men du skriver bra og nesten alt er rett, skulle gjerne sett noen bilder av den vi snakker med? Det burde du få om du ikke har. så kontakter du oss igjen......så ser vi. Dette sier vi ikke for å lage ting komplisert, men du skjønner sikkert. Vi er 100% antikomplisert! mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.