Gjest Tøsa95 Skrevet 22. august 2018 Share Skrevet 22. august 2018 ... Nå er jeg egentlig ganske lei av disse korte kontakt annonsene mine, skal derfor lage en mer utfylt annonse slik at jeg kanskje snart finner den jeg leiter etter... Hei! Jeg er en 23 år gammel jente (dame) fra Skien, jeg er ganske ny i Hotwife/åpen forhold livet, åpnet meg for dette for 1 år siden, men vært aktiv i kun noen få mnd... Jeg har vært med ett par stykker, vi har hatt treff flere ganger, men føler ikke at de er rett for meg, har derfor hatt en pause nå... Kan gjerne ha flere elskere, men må føle at de er rett for meg, da jeg også skal føle meg tiltrukket til dem seksuelt og utseendemessig, men helst en fast, om kjemien er på topp! Jeg forventer at mine grenser og ønsker blir respektert - at sex avtales når begge har lyst, som da vil si at treff med meg kanskje ikke skjer hver uke, men ihvertfall ett par ganger i mnd, kanske fler om tid og energi er tilstede! Jeg forventer at du er renslig - underlivshyigene, generelt kroppshyigene og munnhyigene! Du skal være barbert nedentil og selvfølgelig sykdomfri...Kondom blir brukt frem til begge kan vise papirer på at sykdom er utelukket.. Forventer også at du har kontroll på de andre du evt har sex med, når det gjelder sykdom, med mindre du skal kun være min faste elsker... Du skal også være en hyggelig, omsorgsfull, morsom og diskré/seriøs person, som vet hva han driver med på soverommet og har et utstyr som tilfredsstiller en kresen Hotwife! 16+ og helst ikke over 18, da det er måte på hva min lille dåse tåler ;-) Tykkelse er selvfølgelig et pluss... Utholdenhet er også viktig - må kunne holde på en stund og du må kunne knulle meg skikkelig! Litt mer detaljert om meg - jeg er formfull, som vil da si at jeg har litt ekstra fett på kroppen, ikke stor rompe eller pupper, men en håndfull...Veldig lys i huden, skuldrekort lysebrunt hår og blå øyne... Jeg er barbert nedentil... 163 høy og 73-75 kilo ish... Høylytt under sex og viser tydelig nytelse om det er godt! Jeg er også en morsom, fjasete, omsorgsfull, snill, bestemt, seriøs/diskré og litt rampete person! Jeg er sammen med en Cuck i 30 årene, han må ikke delta, men vil gjerne bli oppdatert med litt bilder... Mer om hva jeg liker og forventer på soverommet kan vi ta når vi evt blir bedre kjent, hvis du er den rette elsker for meg....Men en ting kan jeg ihvertfall gjøre klart først - type soft sex er ikke noe for meg, men jeg liker heller ikke type bdsm opplegg...En mellomting... Du skal være i alderen 25 - 37 år fra Telemark, ikke altfor langt unna Skien, da det er her treffene må skje! Gleder meg til å høre fra deg! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelitt Skrevet 23. august 2018 Share Skrevet 23. august 2018 Endelig et tydelig og gjennomtenkt innlegg :-) Lykke til!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.