knuten Skrevet 7. august 2018 Share Skrevet 7. august 2018 Bull i Brønnøysund søker hw/cucoldpar. Har erfaring med lignende opplegg før og det frister. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Par fra Nordland Skrevet 23. oktober 2020 Share Skrevet 23. oktober 2020 Finner du det du leter etter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knuten Skrevet 4. november 2020 Forfatter Share Skrevet 4. november 2020 Nei. Ikke foreløpig. Men d hadde vært godt å funnet. Finner dere noen som passer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Par fra Nordland Skrevet 4. november 2020 Share Skrevet 4. november 2020 Nei vi gjør ikke det, Men vi har ikke vært så aktive ennå heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knuten Skrevet 5. november 2020 Forfatter Share Skrevet 5. november 2020 Ok. Hva er viktig for dere hvis det skal friste med å treffe da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Par fra Nordland Skrevet 9. november 2020 Share Skrevet 9. november 2020 Det er jo viktig at du som bull både har litt godt humør og at du tør å ta initiativ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knuten Skrevet 11. november 2020 Forfatter Share Skrevet 11. november 2020 Enig. Kjemi er viktig. Hadde vært stas å tatt en kaffe med dere..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Par fra Nordland Skrevet 12. november 2020 Share Skrevet 12. november 2020 Det kunne vi kanskje fått til. Skal sørover mot Trøndelag i helga, og reiser oppover igjen på søndag. Så kjører f.eks. gjennom Mosjøen da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knuten Skrevet 18. november 2020 Forfatter Share Skrevet 18. november 2020 Oij. Synd jeg så den for seint. Pokkern og. Vet dere når neste tur er? Mosjøen hadde vært fin plass å møtes. Spennende. ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Par fra Nordland Skrevet 18. november 2020 Share Skrevet 18. november 2020 Blir nok ikke flere turer sørover før ut p vinteren en gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knuten Skrevet 21. november 2020 Forfatter Share Skrevet 21. november 2020 Synd, må bli tur nordover på meg da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Par fra Nordland Skrevet 22. november 2020 Share Skrevet 22. november 2020 Bor du langt sør da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knuten Skrevet 23. november 2020 Forfatter Share Skrevet 23. november 2020 Er i området Brønnøysund- Grong. Men er mobil. Lett iå ta en tur til Mosjøen eller Sandnessjøen. En kopp kaffe først og så ser vi om kjemien stemmer.... livet er for kort til bare å vente... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Par fra Nordland Skrevet 23. november 2020 Share Skrevet 23. november 2020 Sånn tenker vi også. Må treffes og se på kjemien først. Men klaffer det kan det godt gå fort derfra. Har du erfaring med dette fra tidligere og hva ser du etter sånn mer konkret? Kan du beskrive deg selv litt også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knuten Skrevet 26. november 2020 Forfatter Share Skrevet 26. november 2020 181 høy. 87kg. Høyskoleutdannet. God jobb. Får oppmerksomhet fra damer så noe må være tiltrekkende. Har to ganger brukt dame mens mannen hennes så på. Spennende. Ser etter dame å utvikle et forhold til. Stemmer kjemien så skal jeg ta vare på henne på mange måter mens han er noe på sidelinjen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Par fra Nordland Skrevet 26. november 2020 Share Skrevet 26. november 2020 Hm høres bra ut det der. Men si meg du som kanskje har mer erfaring med dette forumet. Er dette en åpen chatt vi bruker eller er det bare vi som kan lese dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bull4321 Skrevet 26. november 2020 Share Skrevet 26. november 2020 Par fra Nordland skrev (49 minutter siden): Hm høres bra ut det der. Men si meg du som kanskje har mer erfaring med dette forumet. Er dette en åpen chatt vi bruker eller er det bare vi som kan lese Det er ikke bare dere som kan lese dette nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Par fra Nordland Skrevet 26. november 2020 Share Skrevet 26. november 2020 Ok. da har jeg ikke skjønt hvordan vi har privat chatt her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.