Vestf_g_1980 Skrevet 24. juli 2011 Share Skrevet 24. juli 2011 En "liten" fantasi som kom over meg... -"Jeg har funnet EN elsker", sier jeg til kona. -"EN??", spør hun ...dirrende av nysgjerrighet. -"Ja...en med utovertiss", svarer jeg ...selv lettere skjelven. -"Du kan treffe han, men da skal jeg ha følgende...et bilde av pikken din i munnen hans, et bilde av pikken hans i munnen din og et bilde av pikken hans dypt inne i analen din". ...herlig?? Litt omvendt cuckold -forhold!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest WideLoad Skrevet 25. juli 2011 Share Skrevet 25. juli 2011 Jeg måtte lese den 2 ganger for å skjønne greia, men så gikk det opp et lys. Hver sin lyst sier jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skinskyver Skrevet 26. juli 2011 Share Skrevet 26. juli 2011 Måtte faktisk lese mere en 2 ganger, sikkert fire eller fem ganger før lyset ble tent her:) Og det er nok absolutt omvendt cuckold:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 28. juli 2011 Share Skrevet 28. juli 2011 kult, hørtes litt deilig ut synes jeg da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.