wifey Skrevet 23. juli 2018 Share Skrevet 23. juli 2018 Er det noen trente bulls her inne som kan være interessert i å ta på seg jobben som personlig trener for hotwifen? Vi søker primært etter en bull, så ikke noe krav om å være personlig trener (dog et stort pluss) Vi bor i Oslo-området og kan tenke oss å treffe en viril, oppegående bull som liker å holde seg i form. Hotwifen ønsker å stramme seg litt opp (er slank) og dette kan være en fin måte å etablere kontakt/kjemi på og dermed "slå to fluer i en smekk" Vi er et norsk par i begynnelsen av 40 årene, Normale oppegående, godt utdannede mennesker med fast arbeid. Hun kan være litt sjenert i starten slik at du må være forberedt på å "lede an". Hva søker vi etter: * Alder: 30-40ish * Fint om du er "over gjennomsnittet" * Liker å trene * Erfaren/trygg på seg selv og evner å føre en samtale/konversasjon. * Kan skrive en utfyllende melding om hva du kan tilby oss dersom du tar kontakt (bilde på profil/i melding er et stort pluss). Dersom du ikke har et bilde kan det hende du ikke får svar tilbake med mindre du er en av de som fikk 6 på norskeksamen. Vi ønsker å møtes alle tre først, gjerne over en øl/vin, for å se om kjemien klaffer. På de første treffene vil mannen være til stede, selv om han ikke vil delta så mye. Stort pluss om du er åpen for foto til privat bruk. Hvis det utvikler seg positivt vil du få treffe hotwifen også på egen hånd (kanskje ifm. en treningsrunde?). Håper på positive svar i sommervarmen og en spennende tid. Tvi tvi... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekko Skrevet 23. juli 2018 Share Skrevet 23. juli 2018 Smart med to fluer i en smekk:) Trenger flere kreative som dere og ikke bare det vanlige kjøttmarkedet:) Kan bare ane hvilken spenning som kan bygge seg opp! Jeg var personlig trener tidligere og veldig god måte å bli kjent på. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kukkpai Skrevet 24. juli 2018 Share Skrevet 24. juli 2018 fint opplegg.. lykke til dere alle! Blir sikkert deilig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruks Skrevet 25. juli 2018 Share Skrevet 25. juli 2018 Synd hun ikke bor lokalt i mitt område på sørlandet. Høres ut som et spennende opplegg og noe som hadde passet perfekt for meg. Håper dere finner en bra kandidat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
substar Skrevet 29. juli 2018 Share Skrevet 29. juli 2018 Flott forslag! Mulig vi "stjeler" dette forslaget til Bodø! ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 29. juli 2018 Share Skrevet 29. juli 2018 Spennende setting. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIGT90 Skrevet 12. august 2018 Share Skrevet 12. august 2018 hei jeg kan sikkert være personlig trener har erfaring,.. trent i alle år kan gjerne gi hu litt stor kuk i blandt og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.