noordlig Skrevet 24. juli 2011 Share Skrevet 24. juli 2011 ja ja. dama mi kom hjem i går fra fest kl halv 7 om morgenen. fortalte meg at hun hadde vært litt slem pike mot en 21 år gammel gutt hadde rotet litt med han og sugd han litt før hun dro hjem til meg og pulte meg. he he. han hadde vist vært litt fortvilet ble bra gåt da hun sa at hun hadde sugd han første gang hun suger en helt fremmed... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skinskyver Skrevet 24. juli 2011 Share Skrevet 24. juli 2011 Stakkars gutt, han går vel rundt med bulk i buksa enda:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyskjerrigper Skrevet 24. juli 2011 Share Skrevet 24. juli 2011 deilig !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noordlig Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Share Skrevet 24. juli 2011 synes litt synd i han ja :)men hvem vet. kansje neste gang hun går ut. he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skinskyver Skrevet 26. juli 2011 Share Skrevet 26. juli 2011 synes litt synd i han ja :)men hvem vet. kansje neste gang hun går ut. he he Du får krysse fingrer og tær og håpe hun forbarmer seg litt mere over en neste gang:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noordlig Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Share Skrevet 28. juli 2011 tror hun kommer til å gå fullt ut neste gang vist dem møtes på fest fikk det inntrykket hun liker vist unge gutter ser det ut til tenner meg litt det. he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.