Gå til innhold

søker vår første bull i trondheim

Anbefalte innlegg

Gjest trondheimpar20
Skrevet

hei

vi er ett ungt par som lenge har hatt denne fantasien. vi har nå planlagt og ta neste steget og leve den ut. vi søker vår første bull til onsdag. hvis du tror du er rette bullen for jobben så send en melding. ikke bare skriv "hei", skriv litt om deg så det blir lettere for oss og finne rett bull. alder er ikke noe problem, det som teller er utstyret og kropp. vi planlegger møtet onsdag hos oss i sentrum

Gjest trondheimpar20
Skrevet

treffet blir 25 juli, onsdag neste uke. det passer bedre for oss

Skrevet

Hei, virker veldig interessant. Jeg er en 55 år gammel bull med erfaring. Frykter at jeg er for gammel men hvis dere er interessert sender jeg gjerne bilder. Hilsen Torben

Skrevet

Hei, jeg er en mann på 49, med litt erfaring fra settingen, som kan møte dere på onsdag. jeg er møk, slank 180/80, velutrustet(ca 20) og vil gjerne ha tilbakemelding før flere detaljer. diskresjon er er must.

t

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...