Gjest trondheimpar20 Skrevet 16. juli 2018 Share Skrevet 16. juli 2018 hei vi er ett ungt par som lenge har hatt denne fantasien. vi har nå planlagt og ta neste steget og leve den ut. vi søker vår første bull til onsdag. hvis du tror du er rette bullen for jobben så send en melding. ikke bare skriv "hei", skriv litt om deg så det blir lettere for oss og finne rett bull. alder er ikke noe problem, det som teller er utstyret og kropp. vi planlegger møtet onsdag hos oss i sentrum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest trondheimpar20 Skrevet 17. juli 2018 Share Skrevet 17. juli 2018 treffet blir 25 juli, onsdag neste uke. det passer bedre for oss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbenol Skrevet 22. juli 2018 Share Skrevet 22. juli 2018 Hei, virker veldig interessant. Jeg er en 55 år gammel bull med erfaring. Frykter at jeg er for gammel men hvis dere er interessert sender jeg gjerne bilder. Hilsen Torben Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondermann Skrevet 23. juli 2018 Share Skrevet 23. juli 2018 Hei, jeg er en mann på 49, med litt erfaring fra settingen, som kan møte dere på onsdag. jeg er møk, slank 180/80, velutrustet(ca 20) og vil gjerne ha tilbakemelding før flere detaljer. diskresjon er er must. t Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.