Gå til innhold

Hotwife og CD søker velutstyrt mann

Gjest ToneOgMikkel

Anbefalte innlegg

Gjest ToneOgMikkel

Hei, vi vil nå utvide vårt søk litt selvom vi ikke har dårlig tid og tar det rolig, kjemi og trygghet med den rette er viktig.

Vi er et utforskende og lekent par her som tenner på tanken og ønsker en bull i cuckold-settingen hvor gutten her i forholdet inntar en crossdresser rolle. Vi søker evt en seriøs, oppegående, diskré, bi-leken, frisk og velutstyrt mann (viktig da vi begge tenner på størrelse) for chat som kan føre til noe mer, noe vi håper. Viktig at han genuint vil ta gutten også da dette tenner oss begge veldig. Gutten er forøvrig slank, på grensen til spinkel, helt glatt over alt, feminine trekk, flott ren liten trent rumpe og klar til å underkaste seg den rette mannen. Henne vil dolle han opp med sminke, undertøy, lære han kunsten ved å tilfredstille en mann, forså å inviter en bull og se på i førsteomgang med store og gode muligheter for å bli involvert fysisk enten senere ut i leken eller ved neste treff. Alt ettersom hva vi føler for, noe som skal respekteres. Er du kun ute etter jenta og ser på sexen med gutten som noe-du-må-igjennom bare, da er du ikke rette for oss til akkurat denne siden av leken.

Vi holder til i Buskerud, og du må være mobil da vi ikke er det. Du er som sagt utstyrt bra, frisk(!) selvom vi skal bruke kondom, diskre og en hyggelig mann.

Skriv en seriøs melding, utfyllende om hvem du er, hva du liker og hvordan du ser ut, gi oss et inntrykk av deg (bilder er STORT pluss). Vi utveksler snap med de som vekker interesse for videre kommunikasjon, hilsen en pent, rolig og ryddig par i 30 årene.

henneoghan.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;Heisan dere spennende utroligt frekk og fristende annonse dere har. Omtrent heltreff på hva jeg ville ønsket å håpe på. jeg bor på vestlandet og har lite østover å gjøre. Jeg er ikke bifil men jeg har flere ganger satt pris på og ha sex med en annen mann isammen med kona. Jeg tenner på sexen men er ikke komfertabel med og kyse ... Situasjonen du beskriver har jeg sett i cap d,agde. Der mannen var iført sexy underklær som fransk truse hofteholder. Topp ... Han slikket kona mens han ble råpult bakfra av andre menn... Utroligt opphisende syn som ikke glemmes.. håper dere lykes med deres søken. Vil annbefale dere en tur til cap agde der vil dere virkeligt kunn leve ut fantasiene deres Mvh oljearbeider fra rogaland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...