rogajern Skrevet 16. juni 2018 Share Skrevet 16. juni 2018 ønsker å komme i kontakt med et par. jeg tenker dirty talking på tlf som en start, gjerne med innlagt rollespill. jeg har noe erfaring med dette, men nå på grunn av privatsituasjon så er den spennende delen av sexlivet ikke som det var. Jeg reiser mye i jobben så jeg er mye alene. Savner den frekke praten hvor damen slår seg skikkelig løs og riktig nytter og fortelle om erfaringer eller drømmer å fantasier. jeg ønsker ikke å vær deltaker i noe som vil være#virkeligt# sårende eller ydmykende for noen av partene. Hva som kan skje i rollespil vi jo være noe annet. jeg bor i Rogaland og jeg er noe mobil innimellom. jeg er 180/88 (varierer etter årstider og feriediet) jeg er mørk og ser godt ut, jeg kan kle meg opp for anledninger eller bare være i jeans og tskjorte, jeg er teknisk og handy. Interessene mine er spennende trygg sex. reiser naturen kunst. aktivt uteliv er blit noen år siden, trivest best i mindre forsammlinger. mvh rogajern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.