nysingel Skrevet 13. mai 2018 Share Skrevet 13. mai 2018 (Mangler et par bokstaver og spørsmalstegn pa tastaturet) jeg synes tanken pa a vere bull høres digg ut, din mann skal se en annen mann kose seg med konen din! Har erfaring med par før, men der har den andre mannen vert aktig mot henne ogsa. vil derfor prøve et nytt segment. Om meg: Jeg er bosatt i Bergen, men kommer ikke herfra. 31 ar og singel. Har vert i forhold inntil et ar siden. Er oppegaende og høflig med gode sosiale antenner. Kroppsmessig er jeg litt lubben (83 kg/173 cm høy, en del har pa brystkasse og magen. Brunt har og bla øyne. Utstyrsmessig 17 cm. Har noe vibrerende leketøy som jenter har satt veldig pris pa! Kan vere dominant i sengen. Hvis noen synes dette høres greit ut, da er det bare a sende en melding der vi kan utveksle snap og se bilder av hverandre og utveksle mer for a bli kjent. Jeg ma understreke at jeg er veldig seriøs pa det a overholde avtaler. Er mobil, har til tider sted ogsa. Haper pa hyggelig respons. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.