XooX Skrevet 13. mai 2018 Share Skrevet 13. mai 2018 (endret) Vi er er cuckoldpar på 26 og 29 år som søker en snapchat-bull, med erfaring og er mellom 20 og 40 år, og velutstyrt. Er først og fremst ute etter noen på snapchat i denne omgang, men treff kan forekomme en gang i fremtiden. Ha profilbilde eller album som vi kan se på. Ta kontakt på PM;) Endret 13. mai 2018 av Admin Flyttet til rett Fora Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XooX Skrevet 20. mai 2018 Forfatter Share Skrevet 20. mai 2018 Ingen seriøse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ErfarenUngBull Skrevet 21. mai 2018 Share Skrevet 21. mai 2018 Hei! Jeg sliter med det profilbildegreiene fordi bildet «må være så lite», men pikken min er så stor at... Neida, men jeg har erfaring og har bilder på profilen, bare ikke et profilbilde. Sender dere snap på pm! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
damiancuckold Skrevet 23. mai 2018 Share Skrevet 23. mai 2018 (endret) Fjernet iflg reglene ang snapnick Endret 30. mai 2018 av Fruen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blacksmoothe Skrevet 23. mai 2018 Share Skrevet 23. mai 2018 (endret) Mmm sku vært digg ja hvis dere skulle adde meg på snap ja. Endret 30. mai 2018 av Fruen redigert etter reglene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skier Skrevet 29. mai 2018 Share Skrevet 29. mai 2018 Hei Er rett under 50 - seriøs bull - Diskre - høflig - stake på 22 cm - har snapp, Hører fra dere om vi skal fortsette dialogen.. Skier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XooX Skrevet 28. juli 2018 Forfatter Share Skrevet 28. juli 2018 Bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.