Nissefar Skrevet 19. juli 2011 Share Skrevet 19. juli 2011 Jeg er en ikke helt ung mann, nærmere 60 enn femti. 1,80 høy og slank. Min drøm er å knulle din kone mens du ser på. Dette er som sagt en drøm, som jeg har veldig lyst til å gjennomføre, men helt sikker er jeg ikke. Jeg er gift, og min kone vet ingenting om dette. Og det er selvfølgelig litt problematisk. Men drømmen er der. Hvis det ikke fremgår på annen måte så kaller jeg meg Nissefar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest PELLEMANN Skrevet 20. juli 2011 Share Skrevet 20. juli 2011 hvor bor du henne da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nissefar Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Share Skrevet 20. juli 2011 Jeg bor i Oslo, enn du da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Par på utkikk Skrevet 20. juli 2011 Share Skrevet 20. juli 2011 Er du på Helgeland noen gang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nissefar Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Share Skrevet 21. juli 2011 Nei, desssverre, jeg er aldri på de kanter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest PELLEMANN Skrevet 28. juli 2011 Share Skrevet 28. juli 2011 i nærheten av risør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.