The Thief Skrevet 22. april 2018 Share Skrevet 22. april 2018 Hei. Så er jeg på vei til Bergen siste helgen i mai og vil gjerne ha kontakt med spennende mennesker for en prat, an øl eller kanskje litt mer? Jeg er en veldig sosial, tydelig og ekstrovert bull. Jeg tenner generelt på "lek" med en annen manns kvinne. Det kan være å kikke på, ta på, sprute på, etc. Er hun truseløs og glad i å vise seg frem og å suge, er jeg solgt. Jeg fantaserer om at jeg sitter på en stol på mitt hotellrom, naken og stiv, og hvor vi har avtalt at hun skal komme inn, jeg har "merket døren etter avtale, den står på gløtt, og uten at det sies et ord går hun ned på kne og suger meg. Begjærlig. Jeg kommer i munnen hennes, jeg tar et bilde med hennes telefon, så kan hun dokumentere for sin kjære. Så sier hun takk. Og går! Er dere bergensere - ta kontakt! E Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.