Gjest Girly D Skrevet 12. juli 2011 Share Skrevet 12. juli 2011 Er den feminine halvpart av et par som er på søken etter en Bull. Å være selektiv i valg av Bull kan fort bidra til mersmak;) derfor har jeg godt tid og ser meg godt om . Ser ut til at dette er rette stedet å lete. Sharing is caring;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 12. juli 2011 Share Skrevet 12. juli 2011 Hei Velkommen til oss! Håper du finner det du leter etter. Må si at bildene i albumet ditt ikke kommer til å sette noen stopper for stor interesse Ha ett strålende opphold! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skinskyver Skrevet 12. juli 2011 Share Skrevet 12. juli 2011 Heisan og velkommen hit, skulle vel være noe for enhver smak her vil jeg tro, er nok rimelig stort utvalg her:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Girly D Skrevet 12. juli 2011 Share Skrevet 12. juli 2011 Hei Velkommen til oss! Håper du finner det du leter etter. Må si at bildene i albumet ditt ikke kommer til å sette noen stopper for stor interesse Ha ett strålende opphold! *rødmer* takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BigBullBergen Skrevet 13. juli 2011 Share Skrevet 13. juli 2011 Det bli kamp om denne godsaken ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leifen62 Skrevet 13. juli 2011 Share Skrevet 13. juli 2011 Flotte bilder av deg her. Du er ei utrolig sexy jente Håper at vi kan ha kontakt Vi er et par. Som søker spenning også. Jeg er norsk og hun er fillipinsk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.