comfyplay Skrevet 6. mars 2018 Share Skrevet 6. mars 2018 Hei, Trygt par i tidlig 40-årene søker treff med mann/menn i området i og rundt Drammen. Kona ønsker treff med flere Bulls og mannen ønsker i utgangspunktet å presentere sin HotWife for mannen/mennene, se at han/de tilfredsstiller kona for så å bli med. Begge er slanke og attraktive. Ønsker gjerne spermlek med tømming på henne og han i rollen som cum cleaner. Vi ønsker å filme for egen nytelse, så masker/maskering ønsker vi gjerne for å realisere det. Hm, åpenbart at vi søker flere menn... Høres interessant ut? Ta kontakt. PS, er aktive på Chaturbate, så kan evt møtes der først. Med hilsen oss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lakla Skrevet 11. mars 2018 Share Skrevet 11. mars 2018 Hei dere, det var en spennende annonse ☺. Jeg er en gift mann fra røyken på 49 år. Regner selv at jeg har et godt utseende og en attraktiv kropp. Håper også at jeg er en hyggelig mann. Jeg er selv gift, men det er litt lite sex her hjemme pga hennes helse. Dersom det er av betydning er jeg over gjennomsnittet utstyrt. Håper å høre fra dere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.