leifen62 Skrevet 12. juli 2011 Share Skrevet 12. juli 2011 vi er et par på 49 og 32 jeg er norsk , hun er asiatisk hun er ei veldig sexy jente. liten og nett. hun kunne tenke seg å bli knullet av flere det er ok for meg er det noen som kunne tenke seg å prøve å få til dette. vi bor i telemark det må være romantisk og falle helt naturlig å gjøre dette ikke bare komme hjem til oss og begynne å knulle. det er ikke noe hun vil like men en romantisk kveld, med en tur på byen sammen og noen drinker, for å løse opp stemningen prøve seg på henne og etterpå reise hjem og fortsette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nøkken Skrevet 29. juli 2011 Share Skrevet 29. juli 2011 Hei. Jeg er en gutt på 28 fra Aust-Agder. Kanskje vi kunne se en film hjemme hos dere en kveld? Jeg er ikke spesielt kåt av meg, så jeg sender brev til dere kun på grunn for opplevelsens skyld. Jeg vil bruke kondom, og slikkelapp, hvis vi skal gjøre noe mer enn å se film. Jeg er slank, 182 cm, mørkt hår, normalt utseende. Jeg har fått høre at jeg er flink til å slikke:-)...Men hadde vært koselig å bare treffe dere for å se en film..så kunne vi ta det derifra hvis vi er interesserte:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest andre70 Skrevet 10. oktober 2011 Share Skrevet 10. oktober 2011 Hei Jeg kunne godt tenke meg å treffe dere ! Høres fint ut med den romantiske delen synes jeg Svar meg så kan vi prates mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enjoywithme Skrevet 17. oktober 2011 Share Skrevet 17. oktober 2011 Heisann, det dere beskriver av ønsker tiltaler meg veldig. Dette har jeg lyst til å være med på, så jeg håper på å høre fra dere:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Stallion80 Skrevet 27. oktober 2011 Share Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Hei på dere. Dersom dere ikke har fått dørmmen oppfylt stiller jeg gjerne opp på et treff med dere. Har god erfaring med både trekanter, gangbang, swingers & cuckold fra tidligere og lover et spennende bidrag. Bare å ta kontakt på Mail fjernet ihht forumets regler - mod hvis dere vil Endret 27. oktober 2011 av Norwegianhubby Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e_h_cxxx Skrevet 7. november 2011 Share Skrevet 7. november 2011 hei...slank snill og blid mann fra vestfold....vil gjerne bli kjent med dere!! ta kontakt så kan vi bli kjent :-) Hilsen eric Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stavangermann Skrevet 11. november 2011 Share Skrevet 11. november 2011 Hei, med fare for å svare på en gammel tråd. Jeg er 36 år gammel mann som lenge har hatt en drøm om å være flere som knuller en jente. Synes asiatiske jenter er flotte, og håper vi sammen kan oppfylle drømmene våre:D. Jeg kommer gjerne til Telemark, og dere er velkommen til Stavanger.... Gi beskjed om du/dere er interressert:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Stallion80 Skrevet 14. november 2011 Share Skrevet 14. november 2011 Moden Oslo mann på 31 klar for å ta med damen ut & ha en flott helg sammen? Med meg kan jeg garantere dere en helg som vil gjentas igjen og igjen. Bare å ta kontakt hvis dere har tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iqtrollet Skrevet 10. juni 2013 Share Skrevet 10. juni 2013 Er med på romantisk kveld jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.