Gå til innhold

sexy kåt fillipinsk jente ønsker å bli knullet av flere menn

leifen62

Anbefalte innlegg

vi er et par på 49 og 32

jeg er norsk , hun er asiatisk

hun er ei veldig sexy jente. liten og nett.

hun kunne tenke seg å bli knullet av flere

det er ok for meg

er det noen som kunne tenke seg å prøve å få til dette.

vi bor i telemark

det må være romantisk og falle helt naturlig å gjøre dette

ikke bare komme hjem til oss og begynne å knulle. det er ikke noe hun vil like

men en romantisk kveld, med en tur på byen sammen og noen drinker, for å løse opp stemningen

prøve seg på henne og etterpå reise hjem og fortsette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Hei. Jeg er en gutt på 28 fra Aust-Agder. Kanskje vi kunne se en film hjemme hos dere en kveld? Jeg er ikke spesielt kåt av meg, så jeg sender brev til dere kun på grunn for opplevelsens skyld. Jeg vil bruke kondom, og slikkelapp, hvis vi skal gjøre noe mer enn å se film. Jeg er slank, 182 cm, mørkt hår, normalt utseende. Jeg har fått høre at jeg er flink til å slikke:-)...Men hadde vært koselig å bare treffe dere for å se en film..så kunne vi ta det derifra hvis vi er interesserte:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
  • 2 weeks later...
Gjest Stallion80

Hei på dere.

Dersom dere ikke har fått dørmmen oppfylt stiller jeg gjerne opp på et treff med dere. Har god erfaring med både trekanter, gangbang, swingers & cuckold fra tidligere og lover et spennende bidrag. Bare å ta kontakt på Mail fjernet ihht forumets regler - mod hvis dere vil

Endret av Norwegianhubby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hei,

med fare for å svare på en gammel tråd.

Jeg er 36 år gammel mann som lenge har hatt en drøm om å være flere som knuller en jente. Synes asiatiske jenter er flotte, og håper vi sammen kan oppfylle drømmene våre:D. Jeg kommer gjerne til Telemark, og dere er velkommen til Stavanger.... Gi beskjed om du/dere er interressert:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stallion80

Moden Oslo mann på 31 klar for å ta med damen ut & ha en flott helg sammen? Med meg kan jeg garantere dere en helg som vil gjentas igjen og igjen. Bare å ta kontakt hvis dere har tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...