phoenix Skrevet 11. juli 2011 Skrevet 11. juli 2011 Er du av den virkelig velutstyrte kategorien, så er det bare å sende oss en melding Siter
capricorny Skrevet 11. juli 2011 Skrevet 11. juli 2011 Er du av den virkelig velutstyrte kategorien, så er det bare å sende oss en melding ...Virkelig velutstyrt, la meg se... Jeg har en veldig stor fres, ja jeg har til og med en jordfres! Turn-on for meg at dere viser bilde med kondom... takk!!! Siter
spirow Skrevet 13. juli 2011 Skrevet 13. juli 2011 To nudelige hull jeg gjerne skulle latt både tungen og kuken synke til bunns i.... Nydelig bakdel på dama di!! : Siter
phoenix Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Skrevet 14. juli 2011 Vi takker for kommentaren om kondom. Når det gjelder det andre, så er det ikke vanskelig å vite hva begrepet velutstyrt betyr på dette nettstedet. Med mindre du trodde dette var et forum for Felleskjøpets kunder? :-) Siter
NorwegianViking Skrevet 23. august 2011 Skrevet 23. august 2011 Flotte bilder og du har en sexy kone. Håper å se flere hotte bilder! Siter
uskyldig Skrevet 4. november 2011 Skrevet 4. november 2011 Veldig opphissende bilder! Jeg ser at du har tilgang til minst ett bra utstyr allerede. Siter
AfricanSexyBull Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 Kåt, får aldri nok av sex, øsnker STOR KUK og er sexlyst i dag/i kveld/ i morra eller snart. Ta kontakt Siter
Pking Skrevet 22. juni 2012 Skrevet 22. juni 2012 Regner med at det ikke er ment som om Cuckold livsstilen med engang betyr at alle som er Bull skal ha stort utstyr. Da bør en lese seg litt opp om termen Cuckold og dens historie. At en Bull er stort utstyrt er vel heller som en bonus å rekne for en Hotwife eller Cuckoldress. Ref:http://en.wikipedia.org/wiki/Cuckold Har noen av bøkene det refereres til. Vel verdt å lese. Siter
Bestlover Skrevet 15. juli 2012 Skrevet 15. juli 2012 Hei,er en veldig hyggelig mann som er velutstyrt ...vil gjerne bli kjent med dere for evn.et treff. Siter
Bergen41 Skrevet 10. september 2012 Skrevet 10. september 2012 nydelige bilder av henne og et deilig knullebilde også .... skikkelig sexy og hot ! Siter
rasp33 Skrevet 11. september 2012 Skrevet 11. september 2012 En utrolig flott dame. Likte spesielt brystene og brystvortene Heldig den som får kose med henne innimellom Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.