leifen62 Skrevet 11. juli 2011 Share Skrevet 11. juli 2011 vi er et par på 49 og 32 jeg er norsk , hun er asiatisk hun er ei veldig sexy jente. liten og nett. hun kunne tenke seg å bli knullet av flere det er ok for meg er det noen som kunne tenke seg å prøve å få til dette. vi bor i telemark det må være romantisk og falle helt naturlig å gjøre dette ikke bare komme hjem til oss og begynne å knulle. det er ikke noe hun vil like men en romantisk kveld, med en tur på byen sammen og noen drinker, for å løse opp stemningen prøve seg på henne og etterpå reise hjem og fortsette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skinskyver Skrevet 11. juli 2011 Share Skrevet 11. juli 2011 Heisan. Dette er noe jeg kunne tenkt meg å vært med på, men er jo vestlendig da, så er litt avstand mellom Hordaland og Telemark:), men ingen ting er umulig bare viljen er tilstede. Tror denne annonsen skulle vært under "par søker", bare sånn til opplysning:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leifen62 Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Share Skrevet 11. juli 2011 håper vi kan få til noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.