Gå til innhold

Cuckold leker


Cabman

Anbefalte innlegg

Hei- tar steget hit med mine fantasier. Jeg tenner på cuckold leker i ulike varianter, men fantasier som tenner meg mer og mer- er "lek" med mye sæd :-) ulike varianter, der jeg slikker fitte som er nypult, suger kuk som har vært i fitta, kysse hverandre med sædsmak osv osv- og i motsatt setting.

Kan innebære anale leker- men jeg vil ikke bli pentetrert av en annen kuk...

Har også erfaring med wet leker, rollespill, analsex med kvinnen og mye mer--men respekterer andres grenser!

Beklager om dette ble mye vulgære ord og språk- men måtte beskrive hva jeg tenker :-)

Hvem er jeg da? Hyggelig mann på 50 år- jobber i Drammen. Ser "ordentlig og kjekk" ut- liten "pondus" men slank ellers, bra utstyrt. Blir nok tippet å være yngre enn 50.

Har mye erfaring med trekant og cuckold leker.

Er gift så dette må skje 100% diskret

Har en fleksibel jobb- og enkleste treff er på dagtid, men kan ellers også

 

Hva med å kontakte meg for en hyggelig prat, og uforpliktende treff? Så kan vi se om vi har lyst å gå videre?

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...