Gå til innhold

Master søkes! Telemark - Skien/Porsgrunn

Gjest Tøsa95

Anbefalte innlegg

Gjest Tøsa95

Hei! Jeg er en 23 år gammel jente med litt ekstra på kroppen, jeg søker en Master.. Jeg er nybegynner i Cuckold-livstilen og har en samboer(cuck) er derfor ikke veldig erfaren enda, men hatt sex med et par stk flere ganger...

Jeg har ingen erfaring innen bdsm, men liker og bli tatt ordentlig, bli dratt i håret, klasket på rompa og slike "enkle" ting... Jeg er ikke ute etter og driver med noe ekstrem bdsm, mulig en soft grad...

Jeg liker at den jeg har sex med tar kontrollen, men jeg forlanger og bli respektert ...

Kunne du tenke deg og lære meg opp og gjøre meg enda tryggere, send meg gjerne en mld :-) Du skal være mellom 25 - 37 år, normal kroppsbygning, godt utstyrt, hygienisk og en generelt snill person, du må også være fra Telemark - gjerne i nærheten av Skien/Porsgrunn..

Mvh Hotwifen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...