Gjest Tøsa95 Skrevet 11. februar 2018 Share Skrevet 11. februar 2018 Hei! Jeg er en 23 år gammel jente med litt ekstra på kroppen, jeg søker en Master.. Jeg er nybegynner i Cuckold-livstilen og har en samboer(cuck) er derfor ikke veldig erfaren enda, men hatt sex med et par stk flere ganger... Jeg har ingen erfaring innen bdsm, men liker og bli tatt ordentlig, bli dratt i håret, klasket på rompa og slike "enkle" ting... Jeg er ikke ute etter og driver med noe ekstrem bdsm, mulig en soft grad... Jeg liker at den jeg har sex med tar kontrollen, men jeg forlanger og bli respektert ... Kunne du tenke deg og lære meg opp og gjøre meg enda tryggere, send meg gjerne en mld :-) Du skal være mellom 25 - 37 år, normal kroppsbygning, godt utstyrt, hygienisk og en generelt snill person, du må også være fra Telemark - gjerne i nærheten av Skien/Porsgrunn.. Mvh Hotwifen :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.