Gå til innhold

Bull i Telemark her? Hotwife fra Skien ønsker..

Gjest Tøsa95

Anbefalte innlegg

Gjest Tøsa95

Heihei! Dette skulle bli vanskeligere enn jeg trodde ... Jeg er på utkikk etter en Bull i Telemark, som kan besøke Skien noen ganger i mnd for og være Bull for meg... Du må være mellom 25 og 38 år, hygienisk, ikke overvektig, glattbarbert nedentil, over 16 cm i pikk-str, litt tykkelse er også et pluss ... Jeg er litt kresen på utseende, men mer u-diskret bilder kan vi sende en annen plass enn her inne, jeg har f.eks snapchat om det er bedre ...

Jeg er i et samboerskap med en Cuck, vi lever Cuckold-livsstil men har også et normalt kjæreste-forhold, er ikke Cuckold hele tiden... Vi kaller det "litt ekstra krydder i hverdagen ... ;-)

Jeg er ikke veldig erfaren, holdt på med dette i 5 mnd ca, har hatt sex med et par stk flere ganger, kun en gang der Cucken har deltatt.. Cucken har vært cuck i mange år ...

Jeg er en jente/dame med litt ekstra på kroppen, ta gjerne en titt på bildene mine for og få et inntrykk.. Tror jeg har et helt ok utseende ansiktsmessig, det får du avgjøre evt ... 163 cm høy ... 70-72 kg ...

Viktig at du klarer ta hensyn til at jeg er fersk og kan synes ting er flaut i starten, men trenger en som kan hjelpe meg til og bli tøffere også... Jeg har allerede blitt mye tøffere enn det jeg var, men vil bli enda mer komfortabel med megselv og kroppen min når det gjelder Cuckolding... Har gått bra med de to jeg har hatt sex med hittil... :-)

Diskresjon og sykdomsfri er viktig!

Håper jeg hører fra en som passer meg/ oss ... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...