lekparvest Skrevet 31. desember 2017 Share Skrevet 31. desember 2017 Godt nytt år til alle her inne. Par på 41 og 42 søker kjekk erfaren og kåt mann i Stavanger eller tilreisende for masse lek med oss. Hun er en flott blondine med langt hår, flotte pupper og ben. Kåt og kvinnelig. Du er dreven i gamet, kreativ og ønsker noen fine kvelder i 2018. Send pm med info og ønsker ? stikkord, blindfolded, binding, frekk bekledning av henne etc ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Storm2009 Skrevet 31. desember 2017 Share Skrevet 31. desember 2017 Gjerne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandnesSnabel Skrevet 9. januar 2018 Share Skrevet 9. januar 2018 Jeg melder min interesse , god erfaring med treff med damer og par, både trekant og cuckold Har bare et bilde på profilen min, men sender gjerne flere ved interesse ;D Håper å høre fra dere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.