Denied2Cum Skrevet 27. desember 2017 Share Skrevet 27. desember 2017 Mann i 40 årene i Osloområdet ser etter hotwife i par eller som er singel som ville tent på følgende avtaleverk uten kodeord når avtalen først er brakt ut i livet. Vi kommer frem til passende kyskhetsanordning i stål. Ingen rosa lekehåndjern her, altså. Anordningen sendes på en måte/ adresse hvor hoved og reservenøkkel kommer direkte under din kontroll. Det lages fem mulige utfall. Hvert utfall har totalt fem duplikater. La oss si utfallene er definert til 10, 20, 30, 40 og 50. Tallverdien indikerer uker. Det er altså fem lapper med 10, fem med 20, osv. Trekningen skjer etter at du har fått låst inn det som behørig ønskes innelåst. Så skjer trekningen fra hatten med det rare i. Ingen av oss vet hvor lenge den forblir innelåst på innlåsingstidspunktet, hvis vi ser bort fra hygienisk vedlikehold som du foretar i kontrollerte former. Når vi er halvveis i perioden gjør vi en ny trekning med to alternativer. Frigitt eller dobbel periode. Trakk vi 20 uker og det står dobbel betyr det totalt 40 uker fra da vi startet. Uflaks for meg om det sto 50 da vi trakk da spillet startet. En ting er at jeg minimum må gå i 25 uker innelåst uten utløsning. Har jeg uflaks og trekker dobbel etter 25 uker betyr det en total periode på 100 uker. Uten utløsning. Kåt 24/7 i 100 uker. Er du med? Jeg forholder meg retten til å være kresen på hvem som får dette ærefulle oppdraget. Det blir med maks uflaks to frustrerende år for meg. Videre må du bo i en avstand som gjør ukentlige møter mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.