hornymechanic Skrevet 21. desember 2017 Share Skrevet 21. desember 2017 Hei vi er et par på 35 og 41,vi har prøvd litt og har mange fantasier vi har lyst til å gjennomføre. Men,jeg (han) har lenge fantasert om att en mann eller 2 kompiser kommer inn på hennes arbeidsplass (interiørbutikk) og prøver å sjekke henne opp med det som følger etter (hun vet hun har lov til å leke litt på egenhånd,men vet ikke om denne annonsen) så mitt spørsmål er om noen kunne tenke seg å bli med på i gi henne denne overraskelsen ? jeg kan bistå med opphold og reise hvis intressant hun er 163 høy,48 kg og mørk blond..hun liker godt å suge/svelge og elsker å bli tatt sakte og dypt analt,så dette er noe du og bør tenne på du må være slank,se bra ut (hun ser veldig bra ut) og heldst velutstyrt (over 19-20cm) Jeg er rett fram og enkel å komunisere med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clouds Skrevet 21. desember 2017 Share Skrevet 21. desember 2017 Utrolig spennende fantasi. Og hun er virkelig ei flott og sexy dame. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.