AndreBergen Skrevet 4. desember 2017 Share Skrevet 4. desember 2017 13 desember arrangeres en GB i private omgivelser i Bergen. To kvinner(35 og 50) ønsker seg 10-12 maskuline og bestemte menn til en uforglemmelig aften. Du er mellom 35 og 50, normalt til stor utrustet. Du stiller nydusjet og med kondomer i lommen. Du har erfaring med dette fra før, og vet hva dette går i. Vi søker IKKE tilskuere! Det blir tatt noen bilder og filmet litt nærbilder i løpet av kvelden. Garanterer ingen ansiktbilder! Aktuelle kandidater tåler en prat på telefon, og vet å sette pris på diskresjon! A. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreBergen Skrevet 5. desember 2017 Forfatter Share Skrevet 5. desember 2017 Ingen som vil eller kan.. !!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toranne69 Skrevet 5. desember 2017 Share Skrevet 5. desember 2017 Er klar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norguy Skrevet 7. desember 2017 Share Skrevet 7. desember 2017 Heisann. Dette hørtes spennende ut. Sprek mann på 45 her. Hvordan går vi dette videre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theX Skrevet 7. desember 2017 Share Skrevet 7. desember 2017 Jeg e klar om jeg. Blir invitert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lokeberg1 Skrevet 7. desember 2017 Share Skrevet 7. desember 2017 Hei. Jeg stiller også gjerne! Ta kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.