Gjest Hortenspar Skrevet 19. november 2017 Share Skrevet 19. november 2017 Hei! Vi er et par fra Vestfold, jeg er 28 mens mannen er 32. Jeg ser etter en mann som er villig til å knulle meg mens mannen min i chastity ser på og eventuelt tar bilder (se profilen for eksempler). Jeg er 170 høy, har kort hår og en noe rocka stil, med massiv rumpe og litt ekstra å ta i. Jeg søker en mann som er bredskuldret, trent og med godt utstyr mellom beina. Jo tjukkere jo bedre Du må være i 30-årene og seriøs, diskré og renslig. Jeg liker vanilla sex og er ikke into å bli bundet fast eller banket opp, men lett spanking går. Jeg er heller ikke into analsex, så om dette er din greie; lykke til videre. Ellers ser vi frem til å høre fra deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenrocket81 Skrevet 19. november 2017 Share Skrevet 19. november 2017 Hei Jeg passer veldig godt til ønsket ditt. Jeg er bredskuldret kar på 36, som trener mye. Holder til i Porsgrunn, men er mobil. Og kan komme på kort varsel. Jeg vil gjerne ha sex med deg, mens mannen din ser på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.