Gå til innhold

Bull i 30-årene søkes!

Anbefalte innlegg

Gjest Hortenspar
Skrevet

Hei! Vi er et par fra Vestfold, jeg er 28 mens mannen er 32. Jeg ser etter en mann som er villig til å knulle meg mens mannen min i chastity ser på og eventuelt tar bilder (se profilen for eksempler). Jeg er 170 høy, har kort hår og en noe rocka stil, med massiv rumpe og litt ekstra å ta i. Jeg søker en mann som er bredskuldret, trent og med godt utstyr mellom beina. Jo tjukkere jo bedre ;)

Du må være i 30-årene og seriøs, diskré og renslig. Jeg liker vanilla sex og er ikke into å bli bundet fast eller banket opp, men lett spanking går. Jeg er heller ikke into analsex, så om dette er din greie; lykke til videre.

Ellers ser vi frem til å høre fra deg!

Skrevet

Hei :) Jeg passer veldig godt til ønsket ditt. Jeg er bredskuldret kar på 36, som trener mye. Holder til i Porsgrunn, men er mobil. Og kan komme på kort varsel. Jeg vil gjerne ha sex med deg, mens mannen din ser på :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...