Gå til innhold

Kaffetreff for oss som driver med Cuckolding, i alle versjoner..Telemark - Skien/Pors


Gjest Tøsa95

Anbefalte innlegg

Hei! Det hadde vært veldig hyggelig om de som driver med Cuckolding i Telemark området ønsker kaffetreff/evt en kveld ute på byen, går an og bli enige om det.. Akkurat som folk har bdsm og Polytreff, så ønsker vi få satt igang et jevnlig Cuckoldtreff ... Det er en selvfølge at alle er diskret med tanke på de som møter opp og det som blir snakket om på treffene evt ... Ta gjerne kontakt med meg om noen ønsker og få igang jevnlige treff, og vi skal selvfølgelig få til tid og dag der også de med barn kan delta... :-)

 

Vi er selv et par med rollen som Hotwife og cuck, vi savner og ha venner/noen og dele felles interesser med... :-)

 

Gleder meg til og høre fra dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hei Vi er et par som er ny her på Cuckoldsiden. Vi søker single damer da vi begge tenner på at min mann har sex med flere enn meg. Føler det er bare motsatt variant innpå her, er det riktig? Har dere fått til Cuckoldtreff her i Telemark? Vi vil gjerne høre fra deg dersom du kan svare på det vi lurer på mvh Catia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...