Par_Trh Skrevet 28. oktober 2017 Share Skrevet 28. oktober 2017 Vi er slanke 47 år søker diskré bull ca 40-60år Du må gjerne være gift søker en for faste treff hjemme hos oss... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andreas_54 Skrevet 30. oktober 2017 Share Skrevet 30. oktober 2017 Hei Jeg blir gjerne bli kjent med dere:-) Jeg er ne kjekk og hyggelig mann på 56 år. Oppegående mann som underviser i universitetssektoren. Er 180 høy slank 78 kg, mørkt hår og blå øyne. Koselig om en fikk et mer fast forhold. Jeg liker myk sex, men også åpen for "myk" dominans. Ta kontakt da vel :-) Klem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EldreBull Skrevet 30. november 2017 Share Skrevet 30. november 2017 Hei: Jeg er i Trondheim en langhelg fra torsdag til søndag hver måned.Interessert i kontakt med dere.John Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.