Denied2Cum Skrevet 10. september 2017 Share Skrevet 10. september 2017 Mann midt i 40 årene i Osloområdet søker singel hotwife eller cuckoldpar for langvarig cuckoldforhold hvor jeg, så lenge forholdet varer, aldri får oppleve utløsning/ orgasme/ samleie. Jeg er villig til å virkelig lide i chastity over en udefinert periode og frasi meg all bruk av kodeord når eventuell kontrakt er inngått. Har gått mange runder med meg selv om jeg virkelig ønsker å inngå denne type ekstrem kyskhet og svaret er ja, forutsatt at jeg finner match. Du/ dere må bo i østlandsområdet og kunne treffes jevnlig, dvs på ukentlig basis. Kun seriøse henvendelser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Webmaster Skrevet 10. september 2017 Share Skrevet 10. september 2017 Les mer om mannlig kyskhet i vår siste artikkel som ble publisert i dag: Han vil at du skal låse ham inn! - Del I Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.