Cabman Skrevet 29. august 2017 Share Skrevet 29. august 2017 Hei- tar steget hit med mine fantasier. Jeg tenner på cuckold leker i ulike varianter, men fantasier som tenner meg mer og mer- er "lek" med mye sæd :-) ulike varianter, der jeg slikker fitte som er nypult, suger kuk som har vært i fitta, kysse hverandre med sædsmak osv osv- og i motsatt setting. Kan innebære anale leker- men jeg vil ikke bli pentetrert av en annen kuk... Har også erfaring med wet leker, rollespill, analsex med kvinnen og mye mer--men respekterer andres grenser! Beklager om dette ble mye vulgære ord og språk- men måtte beskrive hva jeg tenker :-) Hvem er jeg da? Hyggelig mann på 50 år- jobber i Drammen. Ser "ordentlig og kjekk" ut- liten "pondus" men slank ellers, bra utstyrt. Blir nok tippet å være yngre enn 50. Har mye erfaring med trekant og cuckold leker. Er gift så dette må skje 100% diskret Har en fleksibel jobb- og enkleste treff er på dagtid, men kan ellers også Drar en liten tur på ferie nå- men tilbake midt i september. Hva med å kontakte meg for en hyggelig prat, og uforpliktende treff? Så kan vi se om vi har lyst å gå videre? Ha en fin dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
landpar Skrevet 25. september 2017 Share Skrevet 25. september 2017 Hei,en veldig spennende setting. Dette er omtrent hva vi ønsker å prøve ut. Kjenner at det sitrer. Hilse. Landpar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.