Future94 Skrevet 16. august 2017 Share Skrevet 16. august 2017 Slik jeg har forstått det, så er interessen for "BBC" vel innafor på dette forumet, så jeg forsøker med denne meldingen å få treffe en diskret dame, gjerne fra 25-40 års alderen til et treff i Rogaland området. Send PM for bilder så jeg kan adde på snapchat eller mail. Er atletisk, typisk "svart byggd" med smal midje, krøllet hår, vide skuldre og en GIGANTISK kølle. Diskresjon, diskresjon og diskresjon er egentli det som overgår alle andre kriterier, så hvordan dama ser ut kommer nok i andre rekke. Helst foretrekker jeg pupper og rumpe og decent ansikt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maca Skrevet 20. august 2017 Share Skrevet 20. august 2017 Hei gira på å ha 3 kant med dama mi?:-) hu er like gammel som deg vell trent store pupper sykt deilig rompe ! Vill se henne få en stor pikk .:-) men hun vill helst ha trekant . Att gun for eks suger meg mens du knuller henne :-) v Jeg er 100%hetro fil og ønsker ingen seksuel kontakt mellom oss 2 ! Vi er nybegynnere i dette og svært spent pp en med stor kuk ! Du vill ikke angre ! G Har du no bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villoggal Skrevet 26. august 2017 Share Skrevet 26. august 2017 Heisann! Har du lyst å leke litt med ei sexy hotwife? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.