Gjest Hansanne Skrevet 18. juni 2011 Share Skrevet 18. juni 2011 Hvor er deg vi hadde kontakt med for en tid tillbake? Ta kontakt :-) Slettet litt for mye ved en ryddeaksjon på pcn... Andre som liker denne tanken kan også ta kontakt så får vi se. Litt om hva vi ser for oss er at vi kommer på ditt hotellrom eller til deg og tar over sengen din. Du får sitte naken og se på men vi bestemmer hva du får lov til ;-) Men du må respektere at du neppe får ha samleie med henne bare så det er klart :-) Du må også like og bli berørt av mannen. Det er forøvrig helt ok at du er gift. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vestfoldslave Skrevet 19. juni 2011 Share Skrevet 19. juni 2011 hei Vi har jo snakket om dette tidligere og jeg vil gjerne være deres slave jeg. Flott om vi snakkes mere her. Lenge siden jeg har vært her nå. Er tilgjengelig i hele sommer. Håper vi snakkes tyren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rasp33 Skrevet 19. juni 2011 Share Skrevet 19. juni 2011 Skal til Oslo i sommer og synes dette virket veldig spennende Ta kontakt om dere er interessert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lintoen Skrevet 10. oktober 2011 Share Skrevet 10. oktober 2011 Er gjerne deres tjener om det fortsatt er aktuelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest andre70 Skrevet 10. oktober 2011 Share Skrevet 10. oktober 2011 jeg blir gjerne med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyskjerri Skrevet 2. november 2011 Share Skrevet 2. november 2011 hei, høres ut som en spendende settine, men huor hører dere hjemme, er ganske fleksibell av meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e_h_cxxx Skrevet 7. november 2011 Share Skrevet 7. november 2011 hei..! ja dette hørtes spennende ut for en som elsker se på bli sett.....ta kontakt,husvenn til deres behov her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.