Gå til innhold

Søker Bulls til Gangbang i Bergen i kveld 3.8.17


HW-Silje

Anbefalte innlegg

Jeg, HW-Silje (44 år), søker 5-10 bulls for gangbang på hotell i Bergen i kveld torsdag 3.8.17. Jeg kommer til å stille på Privaten bar i kveld ca kl 22 og etter hvert ta med meg dem jeg ønsker videre til hotellet, Jeg har god erfaring på å ordne gangbang på denne måten og håper alle respekterer mine valg. Dere kommer til å ta litt bilder og film og sende min cucky underveis, men bare mitt ansikt skal vises på bildene/filmen.

 

Så hvis du er interessert i å delta er det bare å komme på Privaten i kveld og sjarmere deg til en plass blant dem jeg tar med videre.

 

Vi ses på Privaten i kveld ;)

 

Silje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble dessverre forhindret i å komme i går og begrensinger her på siden gjorde at jeg hadde brukt opp de gratis meldingene for i går. Fikk etter hvert en venninne som var ute til å stikke innom for å gi beskjed eventuelt benytte seg av dere hvis det fristet, men hun sa at det var nesten ingen der, bare 3 menn og en dame rundt et bord. Forstår nå at det kanskje var flere der tidligere. Beklager avlysingen på kort varsel, men det var ikke noe jeg kunne gjøre med det.

 

Silje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...