Rasarn Skrevet 5. juli 2011 Share Skrevet 5. juli 2011 Kunne tenkt meg bilder av ankelkjeder her ja,får å se hvordan de bør se ut.... Må vel til en gullsmed en dag sikkert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rasp33 Skrevet 14. juli 2011 Share Skrevet 14. juli 2011 Så svigerinna mi med ankelkjede i dag. Tenkte jo mitt da selv om jeg ikke tror hun har noen baktanke med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skinskyver Skrevet 14. juli 2011 Share Skrevet 14. juli 2011 Så svigerinna mi med ankelkjede i dag. Tenkte jo mitt da selv om jeg ikke tror hun har noen baktanke med det. hehe, du får spørre om hun vet hva det betyr:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stemann Skrevet 13. juni 2013 Share Skrevet 13. juni 2013 Litt vel dristig denne: http://www.mywickedjewelry.com/love-cock-anklet-pi-240.html Men fy ff..... så sexy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 14. juni 2013 Share Skrevet 14. juni 2013 Litt vel dristig denne: http://www.mywickedjewelry.com/love-cock-anklet-pi-240.html Men fy ff..... så sexy. Sexy, ja! Noe jeg kunne kjøpt til min kone, JA! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stemann Skrevet 14. juni 2013 Share Skrevet 14. juni 2013 Ble litt overrasket når jeg foreslo et ankelkjede for henne, og hun faktisk svarte at JA det ville hun gjerne ha. Nå leiter vi bare etter en akkurat passe dristig. Denne digger jeg, men hun vil gjerne ha den i gull/forgylt: http://content-img.experienceproject.com/1358202231Terfyf.jpg Kan man klare å lage noe sånt tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DickLikeJesus Skrevet 16. juni 2013 Share Skrevet 16. juni 2013 Tror de fleste gullsmeder skulle klare å gullplatere et kjede av sølv dersom du møtte opp med et. Kanskje ikke de vanlige (gullsmed)kjedene, men i hvert fall de mindre 'custom'-gullsmedene. Tror likevel jeg hadde lagt bedre merke til et kjede av sølv, enn et av gull.. Skal prate med alle damer med ankelkjede i Trondheim i sommer;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffekokern Skrevet 17. juni 2013 Share Skrevet 17. juni 2013 Jeg fikk fikset og tilpasset mitt ankelkjede på en vanlig gullsmed butikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wife Skrevet 20. juni 2013 Share Skrevet 20. juni 2013 Syns alltid det er ekstra pirrende å ta på meg ankelkjedet og vite at kanskje noen skjønner hva det symboliserer. Når jeg tar på meg det og viser for all verden hva jeg er, føler jeg meg ekstra kvinnelig. Har til gode å oppleve at noen menn spør meg direkte, men å kunne bli ¨oppdaget¨ er jo hele moroa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffekokern Skrevet 21. juni 2013 Share Skrevet 21. juni 2013 Ja, er veldig enig med deg wife, kjente på følelsen npr jeg var på byen forrige helg. Har fått spørsmål engang, han sa bare HW ? Spennende. Vi får se om det bringer meg mer morro ut over sommeren, og JA vi skal ha på ankel kjede. God sommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qb78 Skrevet 21. juni 2013 Share Skrevet 21. juni 2013 Ja, er veldig enig med deg wife, kjente på følelsen npr jeg var på byen forrige helg. Har fått spørsmål engang, han sa bare HW ? Spennende. Vi får se om det bringer meg mer morro ut over sommeren, og JA vi skal ha på ankel kjede. God sommer Ble det noe moro utav det forrige helg då? Hva gjør en bull for å vise han er en bull?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.