leifen62 Skrevet 27. desember 2011 Share Skrevet 27. desember 2011 dette vil jeg gjerne være med på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mann44 Rogaland Skrevet 26. januar 2012 Share Skrevet 26. januar 2012 Jeg stiller mer enn gjerne opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Stallion80 Skrevet 28. januar 2012 Share Skrevet 28. januar 2012 Hvis dere tenner på en flott & velutstyrt kjekkas med noe i topplokket og som vet hvordan man skal behandle en dame, så bare ta kontakt! 31år, er ofte på gladmaten i Stavanger, så det passer fint med treffet. Bare å se på profilen min å spørre om det er noe. Mvh Alex Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutogmona Skrevet 2. februar 2012 Share Skrevet 2. februar 2012 Par her men blir gjerne med hvis det er mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kennethkvaj Skrevet 3. februar 2012 Share Skrevet 3. februar 2012 hvis du lker at se damen din bli knullet av andre menn så kommer jeg til stavanger av og til og bor på hotell, i er velkommen til at komme forbi - vi skal vel altid klare og finne flere på nett til at bli med.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fullmaanegal1 Skrevet 6. februar 2012 Share Skrevet 6. februar 2012 grovt utstyrt kjekk mann er med hvis plass og rom for en til.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stst1 Skrevet 27. februar 2012 Share Skrevet 27. februar 2012 (endret) hei er 39 år mann Telefonnummer fjernes iht forumets reglement. - mod Endret 27. februar 2012 av Norwegianhubby Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell1501 Skrevet 9. april 2012 Share Skrevet 9. april 2012 Hei jeg er 40 år, normalt utstyrt, og ser bra ut. Har aldri vært med på slikt tidligere, men ønsker veldig gjerne å delta. Gi meg beskjed hvis det er aktuelt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazan Skrevet 11. april 2012 Share Skrevet 11. april 2012 Hei, Jeg er definitivt klar og kan stille på relativt kort varsel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einar314 Skrevet 26. april 2012 Share Skrevet 26. april 2012 Hei, mann fra Bryne her som mer en gjerne stiller opp når det måtte være.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leifen62 Skrevet 6. juni 2012 Share Skrevet 6. juni 2012 hei vil gjerne være med på dette. kanskje det kan gjennomføres engang i forbindelse med inn eller utreise i nordsjøen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zak262 Skrevet 7. juni 2012 Share Skrevet 7. juni 2012 Er helt klart med. gi beskjed en uke i forveien så stiller jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandnesgutt_28 Skrevet 7. juni 2012 Share Skrevet 7. juni 2012 Stiller gjerne opp på dette jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stavang94 Skrevet 11. juli 2012 Share Skrevet 11. juli 2012 Vil gjerne delta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bergen1972 Skrevet 11. juli 2012 Share Skrevet 11. juli 2012 ikke for å være en "partypooper" eller noe sånt .. men denne anonnsen ble laget for ett år siden ... og profilen har heller ikke vært aktive på 1 år .. =( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleaner Skrevet 14. juli 2012 Share Skrevet 14. juli 2012 karmøy man here ,i would be very interested.am new to this site Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terje 51 Skrevet 5. august 2012 Share Skrevet 5. august 2012 det høres spennendet ut,blir gjerne med på det,er 51,180,80 fra Sandnes.kåt,frisinnet,naturist.erf med treff.se foto på min profil.snakkes vi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.