Par på utkikk Skrevet 9. juli 2017 Share Skrevet 9. juli 2017 Hei Søker rett og slett en bull å bli kjent med over tid. Han må ikke bo så langt unna og gjerne være velutstyrt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambert Skrevet 12. juli 2017 Share Skrevet 12. juli 2017 Hei. Jeg er en mann på 42 år som er cuckold. Men har ingen ting i mot og være bull. Liker det meste når det gjelder sex. Har vert koselig og bli kjent med dere. Bor mitt på Helgeland. Klem fra Bambert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Par på utkikk Skrevet 13. juli 2017 Forfatter Share Skrevet 13. juli 2017 Skal du være både cuck og bull, jeg skjønner ikke hvordan det skal fungere. Men ellers blir kan vi gjerne bli kjent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knuten Skrevet 25. juni 2018 Share Skrevet 25. juni 2018 Nært Brønnøy? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.